Yaklaşık 2000 Sayfalık 7 Süper Kitap
Herkes 3D Modelleme Uzmanı Olacaksınız…
3D MODELLEME VE ANİMASYON SETİ İçeriği:
- 3D STUDIO MAX İLE KARAKTER MODELLEME Tamamı Renkli
- 3D STUDIO MAX İLE İÇ VE DIŞ MEKAN MODELLEME
- UYGULAMALAR İLE RHINOCEROS 3D
- YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN 3D STUDİO MAX
- UNITY 3D İLE OYUN PROGRAMLAMA
- UNREAL ENGINE 4
- UYGULAMALAR İLE AUTOCAD
3D STUDIO MAX İLE KARAKTER MODELLEME RENKLİ Kitap İçeriği:
TAMAMI RENKLİ
Karakter modelleme konusu, katı modelleme ve mimari modelleme konularından biraz daha farklı süreçlere sahip; daha çok bilgi, gözlem ve birikim gerektiren bir konudur.
Bu eğitim setinde modelleme aşamaları anlatılan karakter modeli, fantastik kitap ve filmlerden tanıdığımız bir yaratık olan orc türündeki karakterlerin bir versiyonu olacaktır. Karaktoris ismini verdiğimiz bu karakterin modelleme sürecinde, 3D Studio Max programının yanı sıra ZBrush, UVLayout, Photoshop, Topogun ve Crazy Bump programlarını da kullanılmaktadır.
3D Studio Max sahnesinde modellenen karakter modeli, ZBrush sahnesinde daha detaylı ayrıntılara, dokulara ve renklere sahip olduktan sonra, çalışmanın son hali yine 3D Studio Max sahnesi üzerinde tamamlanacaktır.
Bu eğitim setinde düşük poligonlu modellenen karakter modellerinin, nasıl yüksek poligonlara sahip detaylandırmalarının yapıldığını ve kaplama işlemleri için nasıl texture dosyaları hazırlandığını öğreneceksiniz.
Çalışmanın sonunda, animasyona hazır hale gelen bir karakter modeline sahip olacaksınız.
3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes karakter modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecektir.
Kitap ve 22 saatlik video kaynaklarından yararlanarak çalışmalarınızı gerçekleştirirken, kaynaklar içerisinde bulunan örnek çalışma ve referans dosyaları ile kolay bir şekilde karakter modelleri tasarlayabilirsiniz.
Başlıca Konu Başlıkları:
• Karakter Modellemeye Genel Bakış
• Karakter Modelleme Ortamının Hazırlanması
• Gövdenin Modellenmesi
• Bacak ve Ayakların Modellenmesi
• Kol ve Ellerin Modellenmesi
• Kafa ve Yüz Modellenmesi
• Göz ve Kulak Modellenmesi
• Ağız ve Dişlerin Modellenmesi
• Zırh ve Kıyafet Modellenmesi
• UVLayout ile Unwrap İşlemleri
• ZBrush Arayüzü ve Sculpting Kavramı
• Stroke, Brush ve Alpha Tipleri
• Modelin Sculpting İçin Hazırlanması
• Zırh Parçalarının Sculpting İşlemleri
• Etek Sculpting ve Renklendirme İşlemleri
• Gövde Sculpting İşlemleri
• Yüz ve Kafanın Sculpting ve Renklendirme İşlemleri
• Model Parçalarının Renklendirme İşlemleri
• ZBrush ile Diffuse Map Bake İşlemleri
• Topogun ile Normal Map Bake İşlemleri
• Texture Parçalarının Birleştirilmesi
• Material Kaplama İşlemleri
• CrazyBUmp ile Specular Map Düzenleme İşlemleri
• ZBrush Render İşlemleri
• 3D Studio Max Render İşlemleri
Set İçerisinde Anlatılan Programlar
• 3D Studio Max
• ZBrush
• Photoshop
• UVLayout
• Topogun
• CrazyBump
UNREAL ENGİNE 4 EĞİTİM KİTABI İçeriği:
• Oyun Motoru Kavramı
• Unreal Engine 4 Editörü ve Kullanım İpuçları
• Bsp Geometrileri
• Paint Aracı
• Landscape Aracı
• Foliage Aracı
• Content Browser Kullanımı
• Texture’lar
• Material’lar
• Shader’lar
• Mesh’ler
• Particle Kullanımı
• Işıklandırma
• Blueprints ve Görsel Programlama
• Matinee Aracı
• Level Streaming
• Post Process
• Programlama
• Örnek Proje Oluşturma
• Proje Çıktısı Oluşturma
UNITY 3D İle OYUN PROGRAMLAMA EĞİTİM KİTABI İçeriği:
İnternet üzerinde en çok aratılan soruların cevaplarını bulabileceğiniz her bir sayfayı çevirirken heyecan duyacağınız bu kitapta temel başlıklar şu şekildedir:
• Unity’de Script yazmak için bilinmesi gereken temel C# dersleri
• Java, Android SDK, iOS için gerekli Unity eklentilerinin kurulumu
• Dokunmatik ekranın girdi olarak kullanılması (Joystick mantığı)
• Telefon sensörleri ile karakterin hareket ettirilmesi
• Level mantığı ile ilerlemeli oyun yapımı
• Platform oyun yapımı, platform yerleşimi, materyallerin eklenmesi
• Sonsuz oyun yapımı, bitmeyen arka plan oluşturma
• İlerleme, atak yapma, ateş etme, zıplama gibi temel mekaniklerin öğrenilmesi
• Otomatik oluşan düşman ve engellerin yaratılması
• Anahtar toplama, altın toplama, kilitli kapı açma
• Arkaplan müziği, oyun için sesler ve efektler
• Yapay zeka, düşmanın yapay zekasını ayarlamak ve geliştirmek
• Unity için tüm animasyon türlerinin hazırlanması
• Unity Asset Store üzerinden Unity’e Asset ekleme
• Harici resim ve ses dosyalarının Unity’e eklenmesi
• Admob reklamlarının Unity’e eklenmesi, Admob reklam türleri
• Admob reklamına alternatif reklam şirketleri hakkında bilgi
• Android için apk çıktı almak Android cihazlar üzerinde test etmek
• iOS için çıktı almak ve örnek olarak iPhone üzerinde test etmek
• App Store ve Play Store gibi marketlere oyununuzu eklemek
• Google Play Developer , Apple Developer hesabı almak
• XCode projelerini ücretsiz hesap üzerinden test etmek
• ASO (Uygulama Market Optimizasyonu) Nedir? Nasıl Yapılır?
• Markette ilk sıralara tırmanmak, market içi ve market dışı taktikler
UYGULAMALAR İLE AUTOCAD Kitap İçeriği:
Bu kitap ile mimari ve makine olmak üzere birçok endüstriyel alanda yaygın olarak kullanılan AutoCAD programı, gerçek endüstriyel tasarım uygulamaları ile daha anlaşılır hale getirilmeye çalışılmıştır. Eserde, klasik yazılım kitaplarından farklı olarak örnek uygulama yaparak öğrenme ilkesi benimsenmiştir. Kitabı diğer AutoCAD kitaplarından ayıran en önemli fark, tamamen Eğitim Videosu destekli olmasıdır. Kitapta bulunan tüm uygulamalar eğitim videoları ile desteklenmiştir. Ayrıca hızlı çizim teknikleri detaylı olarak gösterilmiştir.
Hazırlanan bu kitap; Mühendislik Fakülteleri (Makine Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği), Teknoloji Fakülteleri (İmalat Mühendisliği, Mekatronik Mühendisliği, Otomotiv Mühendisliği) gibi birçok bölümde Bilgisayar Destekli Tasarım derslerinde ders kitabı ya da yardımcı kitap olarak kullanılabilir.
• BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIMA GİRİŞ
• AUTOCAD ARAYÜZEY TANITIMI
• İKİ BOYUTLU ÇİZİM UYGULAMALARI VE KOMUT ANLATIMI
• HIZLI ÇİZİM TEKNİKLERİ VE KOMUT ANLATIMI
• PARAMETRİC ÇİZİM UYGULAMALARI VE KONU ANLATIMI
• PERSPEKTİF ÇİZİM UYGULAMALARI VE KONU ANLATIMI
• 3 BOYUTLU KATI MODELLEME VE KONU ANLATIMI
• RENDER UYGULAMALARI VE KONU ANLATIMI
• PRATİK BİLGİLER
• UYGULAMALAR
UYGULAMALAR İLE RHİNOCEROS 3D Kitap İçeriği:
Bir akademisyen ve tasarımcının bakış açısıyla Rhinoceros 3D programını uygulamalar ile anlatan bu kitap, temel Rhinoceros modelleme bilgisine sahip olan kullanıcılar içindir. Uygulamalarla mevcut bilgiler pekişecek, Grasshopper, Voronoi, Paneling Tools gibi çeşitli eklentilerin de kullanıldığı örneklerle deneyim kazanılacaktır.
Uygulamalar özellikle iç mimar ve mobilya tasarımcılarına yöneliktir. Rhinoceros ile ilgili bilgisi olmayanlar da adım adım uygulamaları takip edebilirler.
• Uygulamalarla Rhinoceros 3D
• Gumball kullanımı
• Grasshopper ile parametrik tasarım
• Voronoi eklentisi
• Paneling Tools eklentisi
• 3D Tasarım
• Videolar ile çalışmak
• Güncel örneklerle uygulamalar
• Rhinoceros Kısayolları ve Komutları
YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN 3D STUDIO MAX EĞİTİM KİTABI İçeriği:
Mimarlar, İç Mimarlar, Sanal Gerçeklik Sahne Tasarımcıları, TV Jenerik Hazırlama, Grafik Tasarımı, Aydınlatma ve Işık Tasarımı uygulamaları gibi görselleşmeye ihtiyaç duyulan alanlarda kullanılmak üzere hazırlanan bu eser, görselleşme sürecinde modelleme ile birlikte Render motor ayarları, ışık ayarları, kamera ayarları ve kaplama detayları görselleşme tekniği kurallarına uyularak bir bütün olacak şekilde hazırlandı.
Eğitmenlik döneminde edinilen tecrübeler 3DS Max kitabı içerisinde uygulamalı şekilde aktarılmıştır.
Gerçek Dünyayı Taklit Etmek için; Öğren, Uygula, Çiz
Render Ayarları.
Vray Render Anlatımlı
Materyal Detayları
Farklı Render Motor Ayarları
2D ve 3D Malzeme Oluşturma
3Ds Max içerisine Autocad Proje Açma ve Modelleme
Script Ekleme
Program Kısayolları