Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)
Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)
Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)
Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)
Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)
Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)
Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)
Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)

Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ) (2753)

0.0
Para Puan : 0
İndirim Oranı : %17 İndirim
Fiyat : ₺599,00
İndirimli : ₺499,00

Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)

Türkiye’de İLK DEFA KODLAB ve Enine Boyuna Eğitim ortaklığıyla 7-10 YAŞ Çocukları İçin Özel Olarak Oluşturulmuş bir pakettir.

Paket içerisinde 5 Özel Kitap yer almaktadır.

Kitapların 3 tanesi Dikkatle Düşündüren Algoritma ve Kodlama Etkinlikleri

:

Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ)

Türkiye’de İLK DEFA KODLAB ve Enine Boyuna Eğitim ortaklığıyla 7-10 YAŞ Çocukları İçin Özel Olarak Oluşturulmuş bir pakettir.

Paket içerisinde 5 Özel Kitap yer almaktadır.

Kitapların 3 tanesi Dikkatle Düşündüren Algoritma ve Kodlama Etkinlikleri

2 Tanesi ise Teknoloji Kodlama ile ilgili OKUMA Kitabıdır. Bu iki kitap ise okudukça öğretmektedir.

7-10 yaş grubundaki çocuklara kodlama öğretmek isteyen öğretmenler, ebeveynler artık nereden başlayacağınızı biliyorsunuz.

Kodlama etkinlikleri içerisinde çıkartmalarla çocuklar eğlenceli bir şekilde öğreneceklerdir. Kutu temsilidir. Kitaplar paket halinde gönderilmektedir.

Kitaplar Birinci Sınıf, İkinci Sınıf, Üçüncü Sınıf olarak tasnif edilse de 7-10 yaşındaki her çocuğa hitap etmektedir.

Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti (7-10 YAŞ) İçeriği:

1. ALGORİTMA VE KODLAMA ETKİNLİKLERİ

2. ALGORİTMA VE KODLAMA ETKİNLİKLERİ

3. ALGORİTMA VE KODLAMA ETKİNLİKLERİ

SİBERNAZ İLE TEKNOGÜL " Yastığım Titriyor mu? "

SİBERNAZ İLE TEKNOGÜL Benim Dijital Rozetim

ALGORİTMA VE KODLAMA ETKİNLİKLERİ Açıklamaları:

Çocuklara kod yazmayı öğretmekten daha çok onları kod yazmaya teşvik etmemiz gerekir. Bunun için okul öncesi eğitiminde çocuklarımıza kodlamanın temel mantığını öğretiyoruz. Bu kitapta eğlenceli oyunlar, etkinlikler ve boyamalar ile çocuğumuza sistematik bir algoritma mantığını yerleştirmiş oluyoruz.

Yalnız lütfen unutmayınız ki Sevgili Ebeveynler ve Öğretmenler, kitaptaki etkinlikleri mutlaka çocuğunuzla birlikte yapın. Tüm etkinlikleri hızlı ve hatasız yapmasını değil, farklı şeyler denemesini önemseyin.

Çocuklarımız için kodlama eğitimi ile analitik düşünme becerisi kazanımını sağlar. Olay ve durumlar arasındaki ilişki sağlama becerisi gelişir. Problem çözme yeteneği becerisine katkı sağlayıp, sistematik düşünme mantığını kavratır.

KİTAP İÇERİĞİ;

Hedefe Ulaşalım

Doğru Hedefi Bul

Labirentten Çıkalım

Grafik Boyama

Doğru Sıralama

Tekrarlanan İşlemler

Algoritma Takibi ile Çizim

Örüntü ve Sıralama

Resimli Sudoku

Normal Sudoku (2x2)

Normal Sudoku (2x3)

Simetri

İkili Kodlama

Kod Cevapları

KAZANIMLAR;

Algoritmik Düşünme

Yönerge Takip Becerileri

Döngüler ve Kodlama Mantığı

İkili Sayı Sistemi

Odaklanma ve Konsantrasyon Gelişimi

Görsel Algı ve İşitsel Dikkat Gelişimi

Görsel Hafıza ve Kaydetme Yeteneği

Akıl ve Mantık Yürütme

İşlem Becerisi

Dikkat Güçlendirme

Sayısal Algı ve Sayısal Hafıza Güçlendirme

Düşünme Becerisi

Farklı Düşünme

Sezgisel Düşünme

SİBERNAZ İLE TEKNOGÜL " Yastığım Titriyor mu? "

Bu hikâye, günlük hayatta karşılaştığımız problemlere çözüm üretirken kodlamayı nasıl kullanabileceğimizi ve  bilgi işlemsel düşünme becerisi sayesinde kolay, pratik çözümlere nasıl ulaşabileceğimizi görmenizi sağlayacaktır. Sibernaz ve Teknogül kodlama öğrenmektedir. Arkadaşları Mustafa’nın annesi ve babası işitme engelli olduğu için alarm ile uyanamamakta ve Mustafa bu yüzden okula geç kalabilmektedir. Bu problemi kodlama ile çözmenin mümkün olacağını düşünen Sibernaz, arkadaşları ile birlikte bir alarmlı yastık projesi üzerinde yoğunlaşacaklardır. Acaba bu fikir ile Mustafa’nın anne ve babasının uyanma problemine çözüm getirebilecekler midir?

 

Hikâye boyunca farklı sorular ile karşılaşacaksınız. Bu sorular, bilgisayar bilimlerinin günlük yaşantımızda karşılaştığımız problemlerde çözümü kolaylaştırıcı etkisi üzerine kurgulanmıştır. Bu sayede, hikâyede bilgisayar bilimlerini kullanarak bilgi işlemsel düşünme becerinizi geliştirebileceksiniz.  Aynı zamanda hikâye içerisinde çeşitli etkinlikler ile de karşılaşacaksınız. Bu etkinlikleri QR kod ile okutarak izleyip gerçekleştirebilirsiniz.

Eğlenerek öğrendiğiniz, keyifli okumalar diliyoruz.

Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Soruları

-Ne Zaman Bilgisayarda Oynayabilirim?

-Geri Dönüş Yolu

-En Kısa Mesafe

-Gizli Mesajı Çöz

-Lunapark Bileti Çekilişi

-Rozet Kimin?

-Jetonları Kim Kullandı?

-Drone Eczane Görevi

-Mutfak Fayansımın Algoritması

-Kodlayabilirim

Etkinlikler

-Devrilmeyen Bardak Kalmasın

-Reverse Oyunu

-Kâğıt Devreler

-Meyvelerin DNA’sı

-Duymuyorum ama Hissediyorum

Sibernaz ve Teknogül -Benim Dijital Rozetlerim

Bu hikâye, dijital dünya ile bağı sıkı iki kuzen olan Sibernaz ve Teknogül’ün yaşamlarından bir bölümü ele alıyor. Dijital dünyada kullandıkları uygulamalarda, karşılaştıkları veya karşılaşabilecekleri durumlar üzerinden olaylar şekilleniyor. Aslında yalnızca çocukların bilmesi değil interneti kullanan herkesin bilgi sahibi olması gereken farklı başlıklar hikâyeyi oluşturuyor. Siber dünyada olması gereken gizlilikten, kullanılan cihazlardaki güvenliğe, dijital ortamlarda kurulması gereken empatiden, yaşımızla birlikte büyüyen dijital ayak izine uzanan dijital bir hikâye bu. Her bölüm başlığı hikâyede bir bütün içinde anlatılıyor. Her başlığa özel konu bitince okuyucuya iki seçenekli soru yöneltiliyor. Kişinin seçimine göre

doğru seçenekli veya yanlış seçenekli pine yönlendiriliyor. Okuyucu, pinlerde doğru davranışı seçtiğinde rozete sahip olmaya hak kazanıyor. Daha sonra oluşturduğumuz konuyla ilgili oyunu oynayarak hikâyeye devam ediyor.

Aynı zamanda hikâyenin akışına göre Sibernaz ve Teknogül dijital olmayan etkinlikler yapıyor. Kitabın sonunda etkinlikleri nasıl yapacağı okuyucuya da anlatılıyor. Hikâyede 7 pin, 8 etkinlik bulunuyor.

Ele aldığımız başlıklar:

-Ergonomi

-Çoklu Görevlilik

-Gizlilik

-Uygulama Gizliliği

-Oyun Etiketleri

-Siber Güvenlik

-Siber Zorbalık

 

-Dijital Empati

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.