Genç dâhiler yetiştiren süper eğitim seti
Çocuklara Yazılım Öğreten Eğitim Seti
Çocuklara Programlama Öğreten Eğitim Seti
Çocuklara KODLAMA Öğreten Eğitim Seti
- GENÇ MUCİTLER 1
- GENÇ MUCİTLER 2
- GENÇ MUCİTLER 3
- SCRATCH İLE ARDUİNO
- KOD BLOKLARI İLE ARDUİNO
- SCRATCH İLE PROGRAMLAMA
GENÇ MUCİTLER 1 Renkli 7 yaş ve Üzeri
Teknoloji artık büyüklerin tekelinden çıkıp; gençlerin, çocukların dünyasına inmeye başladı. Bu değişimin hepimiz farkındayız. Fakat sadece farkında olmak yetmiyor. Düşünen, kodlayan, üreten nesillere olan ihtiyaç günümüzde devletin de desteği ile genç yaş aralığına kodlama, elektronik, robotik ve teknolojik eğitim konularının öğrenilmesini zorunlu kıldı. Biz de Genç Mucitler kitap serisinde anlaşılır bir dil ve eğlenceli görsel çizimler ile erken yaş gruplarının bu konuları öğrenmesine katkı sağlamak istedik.
Kitapta, basit seviyeden orta seviyeye kadar projelere yer verilmiş, böylelikle çocukların girişimci ve üretken yönleri ön plana çıkarılmak istenmiştir. Eserde yer alan projeler seçilirken, çocukların, projeleri günlük hayatta kolaylıkla yapabilmeleri ve projelere ait ürünleri kolaylıkla tedarik edebilmeleri amaçlanmıştır.
STEM ve Milli Eğitim Bakanlığı müfredatına uyumlu olan içeriklerimiz sayesinde kitaplarımız, hem çocuklarını bu konuda yönlendirmek isteyen ebeveynler için hem de eğitmenlerimiz için güzel bir kılavuz olacaktır.
1-Hareketli Şişe
2-Gezgin Kedi
3-Güneşbot
4-Karanlıkta Kalma
5-Mikrofon Ses Deneme
6-Parmağım Devre Elemanı Oldu
7-Biri Hareket Mi Etti?
8-Hareket Edene Ses Bizden
9-Dengemizi Koruyalım
10-Kızılötesi Efsanesi
GENÇ MUCİTLER 2 Renkli 7 yaş ve Üzeri
Teknoloji artık büyüklerin tekelinden çıkıp; gençlerin, çocukların dünyasına inmeye başladı. Bu değişimin hepimiz farkındayız. Fakat sadece farkında olmak yetmiyor. Düşünen, kodlayan, üreten nesillere olan ihtiyaç günümüzde devletin de desteği ile genç yaş aralığına kodlama, elektronik, robotik ve teknolojik eğitim konularının öğrenilmesini zorunlu kıldı. Biz de Genç Mucitler kitap serisinde anlaşılır bir dil ve eğlenceli görsel çizimler ile erken yaş gruplarının bu konuları öğrenmesine katkı sağlamak istedik.
Kitapta, basit seviyeden orta seviyeye kadar projelere yer verilmiş, böylelikle çocukların girişimci ve üretken yönleri ön plana çıkarılmak istenmiştir. Eserde yer alan projeler seçilirken, çocukların, projeleri günlük hayatta kolaylıkla yapabilmeleri ve projelere ait ürünleri kolaylıkla tedarik edebilmeleri amaçlanmıştır.
STEM ve Milli Eğitim Bakanlığı müfredatına uyumlu olan içeriklerimiz sayesinde kitaplarımız, hem çocuklarını bu konuda yönlendirmek isteyen ebeveynler için hem de eğitmenlerimiz için güzel bir kılavuz olacaktır.
1-Buton ile Led Kontrolü
2-Potansiyometre ile Ses Kontrolü
3-Yalan Makinası
4-Gelsin Işık, Dönsün Motor
5-Kırmızı Mavi, Kırmızı Mavi
6-Ne Olursan Ol 5 Volt Çıkarsın
7-Potansiyometre ile Led Parlaklığı Kontrolü
8-Seri ve Paralel Anahtarlar
9-Diyotu Ters Bağlama
GENÇ MUCİTLER 3 Renkli 7 yaş ve Üzeri
Teknoloji artık büyüklerin tekelinden çıkıp; gençlerin, çocukların dünyasına inmeye başladı. Bu değişimin hepimiz farkındayız. Fakat sadece farkında olmak yetmiyor. Düşünen, kodlayan, üreten nesillere olan ihtiyaç günümüzde devletin de desteği ile genç yaş aralığına kodlama, elektronik, robotik ve teknolojik eğitim konularının öğrenilmesini zorunlu kıldı. Biz de Genç Mucitler kitap serisinde anlaşılır bir dil ve eğlenceli görsel çizimler ile erken yaş gruplarının bu konuları öğrenmesine katkı sağlamak istedik.
Kitapta, basit seviyeden orta seviyeye kadar projelere yer verilmiş, böylelikle çocukların girişimci ve üretken yönleri ön plana çıkarılmak istenmiştir. Eserde yer alan projeler seçilirken, çocukların, projeleri günlük hayatta kolaylıkla yapabilmeleri ve projelere ait ürünleri kolaylıkla tedarik edebilmeleri amaçlanmıştır.
STEM ve Milli Eğitim Bakanlığı müfredatına uyumlu olan içeriklerimiz sayesinde kitaplarımız, hem çocuklarını bu konuda yönlendirmek isteyen ebeveynler için hem de eğitmenlerimiz için güzel bir kılavuz olacaktır.
1- Basit Motor Yapımı
2- Akıllı Led
3- Yedi Segment Display Kullanımı
4- Su Seviyesinin Azaldığını Haber Veren Su Deposu
5- Basit Amplifikatör Yapımı
6- Sıcaklık Kontrollü Fan Devresi
7- On Dakika Zamanlayıcı Devre
KOD BLOKLARI İLE ARDUİNO EĞİTİM KİTABI
Kitabımız, Scratch ile kodlama yapabilen ve Scratch kod bloklarını kullanarak elektronik uygulamalar geliştirmek isteyenler için hazırlanmıştır. Kitabımızda mBlock yazılımı ile hem Arduino kartına kayıtlı uygulamalara hem de bilgisayara bağlı olarak çalıştıracağımız interaktif uygulamalara yer verilmiştir. Eser, ortaokul ve liselerde Bilişim Teknoloji ve Yazılım dersinin yeni müfredatına uygun şekilde hazırlanmıştır. Led, Buton, LDR, Röle, Buzzer, DC Motor, Servo Motorlar ile Kontrol, Toprak Nem Sensörü, Mesafe Sensörü (HC-SR04), Sıcaklık Sensörü (LM35), LCD Ekran ve Bluetooth Modülü kullanımlarını öğreneceğimiz temel konulardır.
• Temel Kavramlar
• Dijital ve Analog Veri
• Arduino
• Giriş-Çıkış Pinleri
• PWM Çıkışları
• mBlock İle Programlama
• Dosya, Düzen, Bağlan
• Kartlar, Uzantılar
• mBlock Kullanımı
• Kod Blokları
• Hareket, Görünüm, Kalem, Ses
• Veri & Blok
• Olaylar, Kontrol, Algılama
• İşlemler, Robotlar
• Kurulum Aşamaları
• mBlock Arduino Çalışma Modları
• mBlock ile İlk Arduino Programı
• Arduino ile Temel Projeler
• Yürüyen Işık
• Biraz Melodi
• Buton Kullanımı
• Otomatik Yanan Gece Lambası
• Röle Kullanımı
• Motorlar Tam Yol İleri
• Servo Motor Kullanımı
• Basit Robot Kol
• Mesafe Algılayan ve Ses İle Uyaran Baston
• LCD Ekran Kullanımı
• Termometre Uygulaması
• İnteraktif Projeler
• Arduino ile Konuşan Panda
• Buton ile Röle ve Led Kontrolü
• Çalgıcı Panda
• Araba Park Etme Oyunu
• Günaydın Panda
• Panda Sıcaklık Ölçüyor
• Panda Çiçeklerin Suyunu Kontrol Ediyor
• Panda Mesafe Ölçüyor
• Trafik Polisi Panda
• Servo Motor Kontrolü
• Bluetooth İle Led Kontrolü
• PWM İle Led Parlaklık Kontrolü
• Bluetooth İle Servo Motor Kontrolü
• Bluetooth İle LCD Ekrana Veri Gönderme
SCRATCH İLE PROGRAMLAMA EĞİTİM KİTABI
MEB Müfredatı ile Uyumlu...
Tamamı RENKLİ! Toplam 30 Proje!
Elinizdeki kitapta, Scratch’in son sürümü olan 2.0 sürümü yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. Arayüz ve menülerin tanıtımı ile başlanıp, kullanılabilecek bütün komutlar detaylıca anlatılmıştır. 30 tane birbirinden öğretici ve keyifli oyun ile programlama dünyasına keyifli bir giriş hedeflenmiştir. Her oyun için işlem adımları, kullanılacak kuklalar, gereken kod blokları detaylı açıklamalar ile yazılmıştır.
Kitaptaki konu ve oyun sıralaması, programcılık mantığının gelişimine katkı sağlayacak şekilde kolaydan zora doğru tasarlanmıştır. Bütün oyunlar ve projeler denenip çalıştırılmıştır. Yıllardır verilen eğitimler neticesinde ortaya çıkan, öğrencilerin zorlandığı alanlarda daha detaylı açıklamalar yapılarak konuların daha iyi kavranması amaçlanmıştır.
• Scratch Programının Arayüzü
• Menüler
• Komutlar ve Açıklamaları
• Yardımcı Araçlar
• Blok Kullanım Gösterimi
• Çalışmayı İnternete Yüklemek
• İsmini Canlandır Çalışması
• Kendini Tanıt Çalışması
• Tanışma Oyunu
• Geometrik Cisimler Oluşturmak
• Kendi Orkestramızı Yapalım
• Piyano Çalışması
• Not Hesaplama Çalışması
• Aklımdaki Sayıyı Bul Oyunu
• Labirent Oyunu
• İmpossible Rush Oyunu
• Koordinat Düzlemini Öğrenelim
• Kamera ile Top Toplama
• Ziller Mimin İçin Çalıyor?
• Air Hockey Oyunu
• Analog Saat
• Çarkıfelek
• Karşıya Geçme Oyunu
• Tron Oyunu
• DXBall oyunu
• İki Kişilik Araba Yarışı
• Mini Golf Oyunu
• Okçuluk Oyunu
• Flappy Bird Oyunu
• Pac-Man Oyunu
SCRATCH İLE ARDUINO EĞİTİM KİTABI
Scratch kod bloklarını kullanılarak arduino kartının ve bu karta ait bileşenlerin programlanmasına yönelik özgün projeler içeren bu kitap, arduinoyu öğrenmek isteyen minik öğrenciler ve minik öğrencilerine arduino öğretmek isteyen bütün öğretmenlere yardımcı olabilmek için hazırlanmıştır. Kitap içerisinde yer alan projeler kapsamında ses sensöründen sıcaklık sensörüne, joystickten DC motora birçok bileşen kullanılarak arduinoyu kavramanıza yardımcı olacak çeşitli projeler oluşturulmuştur.
Sonunda problemlere çözüm olabilecek bu projelerin amacı, geleceğimizi oluşturacak minik öğrencilere dünyada hızla yayılmakta olan "maker” kültürüne uygun bir şekilde üretmenin özgüvenini verebilmektir. Üretmenin tadına varmış olan miniklerimiz, tüketen toplum yapısından üreten toplum yapısına geçişimizin en büyük anahtarı olacaktır.
• Arduino Programı Kurulumu
• S4A (Scratch for Arduino) Kurulumu
• S4A Programı Kod Blokları
• Arduino Kartı Tanıtımı
• Led Yakma
• Buton ile Led Yakma
• Gülen Yüz (Led Kullanımı)
• Wifi Bağlantısı ve Mobil Uygulama ile RGB Led Kontrolü
• Işık Çarkı (RGB Led Kullanımı)
• Butonlu Büyücü (Buton Kullanımı)
• Bayraksever Afacan (Servo Motor Kullanımı)
• Rüzgâr Gülü (DC Motor ve BC547 Transistör Kullanımı)
• Gece Lambası (LDR Direnç ve Led Kullanımı)
• Ultrasonik Org (Mesafe Sensörü Kullanımı)
• Labirent Oyunu (Joystick Kullanımı)
• Termometre (LM35 Sıcaklık Sensörü ve Servo Motor Kullanımı)
• Balon Patlatmaca (Potansiyometre ve Buton Kullanımı)
• Kedi Yarışı (Buton Kullanımı)
• Oynak Kalem (Ses Sensörü Kullanımı)